Minuman herba jus jamu jelita

Assalamualaikum

Hari ni Kak d nak kenalkan 1 produk yang murah dan berkesan yang Kak d sendiri amalkan dari selepas bersalin anak pertama lebih kurang 2 tahun lepas. Mak Kak d yang paksa Kak d minum jus jamu jelita ni katanya bagus. So dalam masa pantang tu Kak d dah start amalkan minum jus ini sampai sekarang.
Pengalaman yang Kak d nak share ni , Kak d bekerja sebagai anak kapal di sebuah syarikat penerbangan swasta. Kerja kami tak macam keje lain dik..kalau keje masuk pukul 6 pagi , 3 pagi Kak d dah bangun bersiap. Dengan nak uruskan baby yang masih kecil lagi waktu tidur xpernah lebih dari 5jam 1 hari. Disebabkan tekanan udara di dalam kapal terbang berbeza dari atas darat, penat dia tak payah cakap la..sampai rumah nak uruskan anak lagi so dengan bantuan jus jamu jelita ni buat Kak d rasa bertenaga sepanjang hari. Dan yang penting jus ni bukan sahaja menguatkan tenaga zahir Dan batin saja ya..kulit kita pon automatik boleh jadi flawless Insyaallah..sejak amalkan jus jamu jelita ni Alhamdulillah xpernah keluar jerawat muka kita ni. Sepanjang proses kehamilan anak kedua ni pun kak d amalkan jus ini tapi kena tunggu masuk 2nd trimester baru boleh start minum ya.Selain itu jus ni membentuk tubuh badan yang ideal dengan syarat amalkan pemakanan yang seimbang. Jangan dok melantak macam-macam lepas tu harapkan produk kesihatan semata-mata untuk jadi kurus.
Jadi tunggu apa lagi? Angkat phone and call Kak d cepat-cepat untuk dapatkan produk terbaik ini ok..Insyaallah sama-sama kita ikhtiar. Siapa yang tak nak sihat, betul tak?

Harga promosi hanya rm27 sahaja (harga asal rm33.90).




Comments

Popular posts from this blog

Ningxia Red by Young living

Promosi set berpantang

Promosi Tahun Baru Set Bersalin 2018⚡⚡⚡